onsdag 2 mars 2011

Sorry

Ojojoj nu var det alldeles för länges sen jag bloggade, har helt enkelt inte haft tid, Har lekt för mycket med mitt tåg och min bilbana att jag helt enkelt glömt bort att blogga..sorry!
Så vad ha hänt sen sist?? Jo vi har varit uppe hos mormor och morfar, där blev jag klippt, vi hälsade på gammel mormor och morfar och morbror Pierre, moster Linda och kusinerna Ebba och Kevin...mysigt värre :-)

I helgen som var så kom kusinen Liam,faster Elin, farfar, farbror Björn och hans tjej Anna och sov över. Vi var på järnvägsmusseet, gick på kina resturang, var ute och gick, fikade hos Hans och Kicki och lekte en massa...dem vuxna spelade wii och det såg skit roligt ut...







                                                       
Det här var lite bilder ifrån helgen...

Kram Kotten

1 kommentar:

  1. Hej gullungen !
    Mormor och morfar saknar dig , det var så mysigt när ni var här. Men men vi kommer snart ner till dig och då ska vi mysa jätte mycket.

    Puss till dig mormors gullunge hälsa till dina gamla föräldrar

    SvaraRadera