måndag 16 maj 2011

Livet i bilder April månad :-)
















Så har april månad passerat och den har verkligen rusat iväg, jag han ju knappt blinka och så var det redan Maj!!
Ja ja så är livet, när man har roligt så gå det ju fort säger dem!!

Så vad hände i April? Som du ser på översta bilden så hjälpte jag mamma att måla om badrummet uppe, ifrån ljusblå med snäckor till vit och jag tycker att det blev jätte bra!
Sen har min kompis ShoSho lärt sig att cykla, jag och hennes lilla syster Mariam var hejaklack och deras kusin Alva lärde mig att cykla på sparkcykel....det har grävts en hel del i sandlådan i det fina vädret. Vi har kollat på när bönderna släpper ut sina kossor, skit kul!! Kossorna är ju helt galna när dem kommer så roligt att se på :-) ja sen har det inte hänt så mycket mer.....

Kramar Kotten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar