lördag 14 augusti 2010

Grattis...


Idag fyller min älskade mamma 32 år, ja jag vet inte om jag få skriva hennes ålder egentligen för man ska ju aldrig tala om en kvinnas ålder har mamma sagt :-) men jag tycker att min mamma inte ser ut som 32 år utan mer som kanske 25 :-)

Jag och pappa gick in och väckte henne i sängen med tänta ljus,kaffe,paket och härlig sång :-) och hon blev jätte glad. Hon fick 2 st ringar till sin samling och en låda där det står kryddor på !!

Ikväll ska dem ut och äta med sina kompisar så världens bästa mormor ska komma hit och umgås lite med mig...och jag längtar :-)
Min mormor är den bästa som finns och jag älskar henne så mycket. Jag hoppas mamma och pappa få lika mysigt som jag och mormor kommer att ha det :-)

Kram Kotten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar