tisdag 17 augusti 2010

Hösten

  • Jag och Alissa förra hösten

Snart är hösten här säger mamma,men det är fortfarande väldigt varmt ute. Inatt hade vi 19 grader och jag höll att svettas ihjäl trots att mamma öppnade fönstret på vidgavel.
Jag vet inte om jag ser fram emot hösten eller inte??!! Jag kommer liksom inte ihåg den förra för då var jag ju bara ett år :-)
Men mamma säger att det blir mörkare och regningare ute, att löven först ändra färg till rött,gult och organge och sen trilla dem bort.
Det ska iallafall bli spännande att se. Sen har mamma lovat att vi ska mysa mer i soffan med tända ljus med saft och ostkrokar det ser jag VERKLIGEN fram emot.

Kram Kotten

1 kommentar:

  1. Och då du lilla gubben , så kommer vatten pölarna vara större och flera .

    Så tänk vad du och Alissa kan hoppa i de jätte stora vatten pölarna , det tycker du nog kommer vara jätte roligt. Puss och kram

    SvaraRadera