måndag 23 augusti 2010

Sorry


  • För att jag inte skrivit på ett tag, men mammas dator gick sönder förra veckan 
  • och hon har inte fått tillbaka den än :-(.
  • Så jag få låna pappa dator lite så länge och därför är det en gamal bild på mig
  • som mormor tog på mig förra året när vi var i hembygdsparken.
Så vad har hänt sen sist??? Inte mycket!!! I lördags åkte vi till Örkelljunga en sväng, 
vi skulle kolla om datorn var klar men det var den inte. Så jag och mamma lekte på en ny jätte stor¨
lekplats där och den var jätte rolig :-) jag ska tjata lite på mamma och pappa så att
vi kan åka dit flera gånger :-)

I igår söndag kom mina storkusiner Ebba och Kevin hit med morbror Pierre och
moster Linda :-) och gud vad roligt vi hade!! Jag, Kevin och Ebba lekte som bara den på
övervåningen och jag visade dem mitt rum och min motorcykel, medans gamlingarna satt nere i köket och
fikade och tjötade :-)

Sen åkte mamma med dem till väla och jag drack lite välling och somnade i sängen efter allt bus. När jag vaknade sen så kom dem tillbaka och då gjorde mamma och moster Linda världens godaste äppelpaj och jag och kusinerna spelade boll :-) ojojojoj vad roligt vi hade :-)

Jag var helt slut när dem åkte hem och slappade med mamma i soffan resten av kvällen. Jag har sagt till mamma att jag vill att dem ska komma hit oftare, men det är tydligen en lååååång bit att köra för dem för att komma hit??? Jaja jag fattar inte riktigt det där...

Kram Kotten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar