söndag 8 augusti 2010

Helgen

Ja i helgen har vi haft det riktigt mysigt :-)
Vi åkte till Ljusfesten i fredags kväll med fam Rick. Det var jätte mysigt, massor av folk och musik som spelades. Men tyvärr så var själva Båt/ljuståget så sent så vi bestämde oss för att åka hem, jag och Jonathan var lite trötta.

Igår åkte vi till Varberg och hälsade på gammel mormor och gammel morfar och mormor och morfar var där med. Det var jätte fint väder så vi sprang lite på stranden när vi kom och den spelade jag boll med mamma,pappa och morfar....snacka om att jag ägde bollen :-) ja dem där gamlingarna kan ju inte det där med boll!

Gammel mormor och mormor hade lagat en jätte god middag som vi käkade ute på alltanen. Sen åkte vi en sväng till Träslövsläge och åt världens godaste glass på tre toppar!

På hemvägen stannade vi och hyrde två Wallander filmer. Pappa han stack ut och fiskade när vi kom hem, så jag och mamma kröp ner i varsin soffa och käkade lite ostbågar och kollade på film...mysigt värre :-)

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, mamma ska till Ikea med sin kompis/granne Anna så jag få väl underhålla pappa själv, men det ska nog gå bra!!!

Kram Kotten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar