torsdag 2 september 2010

En dag på stranden

Idag var det så otroligt härligt väder så jag släppade med mig morsan till standen. Medans mamma letade snäckor och drivved,som hon säger att hon ska göra en lampfot av sen´, så hittade jag en båt som jag lekte på....de var jätte kul! Sen tog vi en fika innan vi åkte hem....och gissa om jag var trött när vi kom hem efter den lååånga promenaden på stranden. Och för er stadsbo kan jag tala om att det är betydligt jobbigare att gå på en strand än asfalt,men det är också betydligt roligare och härligare.
Sen hade jag mina nya gummistövlar på mig så jag och morsan gick ner i havet utan att bli blöta, det ni!!! :-)

Kram Kotten

1 kommentar:

  1. Hej mormors gullunge !

    Oj vad avundsjuk mormor blir , jag som älskar att gå på stranden leta saker . Hm undrar vad din mamma har fått det ifrån .

    puss på dig

    SvaraRadera