måndag 20 september 2010



Jag är ledsen att jag inte skrivit på ett tag, men jag har varit sjuk.
Jag ha haft ögoninflamation,sen blev jag förkyld....jag är fortfarande inte riktigt pigg men jag fick
åka till dagis idag iallafall,och som jag har längtat efter mina kompisar!
Ibörjan nu på den nya avdelningen så var jag inte så förtjust i att åka dit, men efter
ett tag så började mina kompisar ifrån Humlan komma dit och då blev det
genast mycket roligare.

I onsdags körde pappa upp mig och mamma till Halmstad, där ifrån tog vi tåget till Värnamo. Det
var jätte roligt att åka tåg och mamma sa att jag skötte mig jätte bra. Fast jag fattade inte att jag hade åkt tåg förens vi klev av och mormor och morfar stod där och tog emot oss ;-)
Ja vi har som vanligt varit och shoppat,det gör vi alltid när vi är med mormor, men det är alltid jätte kul :-)
Jag fick ett allväderställ av mormor i försenad födelsedagspresent, så nu kommer polarna på dagis bli avundsjuka :-) sen fick jag en traktor med!
Mammas kusiner Emma,Malin och Hampus kom och hälsade på och gissa om dem var roliga....hahahaha så roligt vi hade ihop. Vi var och fikade hos mina kusiner Ebba och Kevin med, vi fick en skit god kladdkaka tror jag det hette som min morbror hade gjort. Så nu måste farsan visa mamma att han med kan baka ;-)
Jag och Ebba hade jätte roligt och vi fick sitta vid ett eget bort och fika och gissa om det var mysigt...

kram kotten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar