onsdag 22 september 2010

Mmmm toblerone


Igår var vi ute och handlade present till Alissa som fyller 2 år idag, grattis tjejen :-)
Mamma köpte med 2 st STORA choklad bitar, jag fick bära en till bilen och mamma tog den andra.
När vi nästan var hemma så kom mamma på att hon glömt att köpa ett kort och stannade till vid kiosken där hemma, jag som hade fått upp chokladen satt tyst som en mus så att hon inte skulle upptäcka det. Hon sparang in i butiken och handlade och när hon kom ut skulle hon titta till mig (typsikt) och började skratta så att hon började gråta....men jag brydde mig inte, min lycka var ju gjord av chokladen som jag mumsade på!!!

Kram

1 kommentar:

  1. Ja lilla gubben , det är du och Mona Shalin.
    Tur att mamma kom på dig annars hade du nog inte mått så bra i lilla magen.

    Pusss på dig

    SvaraRadera