tisdag 7 september 2010

Helgen...

 Ja vad gjorde vi i helgen? I fredagskväll stack mamma till nya ikea i Hgb så fort pappa kom hem och hon hann inte komma hem innan jag la mig. Men det gjorde inget för jag och pappar hade en mysig killkväll!
När jag vaknade på lördagen så hade vi ett nytt soffbord och en ny matta och 3 nya ramar...snyggt!!!

Sen åkte vi till hembygdparken med tjejen och hennes päron. Ojojoj vad kul vi hade där. Vi matade djuren med gräs och spagetti, vi lekte,åkte karusell och fikade...jätte mysigt och roligt enligt mig. Önskar att vi kunde göra det varje helg.
Efter det var man ganska slut och jag somnade innan bilen hade lämnat parken. På kvällen åkte vi en runda till Torekov och där tittade vi på båtar,havet och tog en massa kort.

I söndags slappade vi mest,v åkte till en loppis och mamma fyndade en stol som hon ska fixa iordning och ha i sitt pysselrum...

Ja de var min helg, nästa helg ska vi till munka-ljungby på en familjedag med fam Sköldenäa och en massa andra, det ska bli kul :-)

Kram Kotten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar