fredag 21 januari 2011

Förslöv By Night

Mamma och pappa har fått för sig att dem ska ut och gå på kvällarna efter att vi ätit middag, jag få ju snällt hänga med men jag tycker att det är ganska mysigt att åka i vagnen och spana in bilar och tåget och sånt...
Här kommer lite bilder från en av promenadera...mamma hon går ju ingenstanns nu mera utan sin kamera, ska jag vara ärlig så börja jag bli trött på att alltid se den kameran upptryckt i näsan...herregud hur många bilder ska hon ha egentligen???

                                          Redo för promenad
                                          Mamma blir nog sur när jag lägger denna bilden :-)
                                          Bara pappa får köra vagnen när vi är ute
                                               Förslöv by night...en bit iallafall :-)
                                          Huset som mormor blev förälskad i..jätte sött är det!!
                                                                Kyrkan i Förslöv
Väntar på pappa som är inne på stallen :-)

Kram Kotten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar