söndag 16 januari 2011

Mys dag

I fredags så efter att jag varit på dagis och vilat lite så kom bästa tjejen Alissa hit. Hennes mamma Anna skulle fixa håret så mamma och jaf skulle passa henne så länge. Vi började med att fika på bullar som hon kom med,,guuud vad goda dem var :-) sen sprang vi upp på mitt rum och lekte, efter ett tag blev vi film sugna så mamma satte på Emil till oss och vi hade det mysigt i soffan...sen vet jag inte vad som hände! Vi sprang omkring helt som tokar och slängde oss i soffan,hoppade i sängen och hoppade ner ifrån fotpallen, herregud vad roligt vi hade :-) snacka om att jag var helt slut på kvällen sen.
Ja så brukar det vara när jag och Alissa leker, ingen annan verkar dock förstå sig på våra lekar. Men huvudasken är väl att vi har kul!!!

Här kommer lite bilder







Kramar Kotten

1 kommentar:

  1. Hej mormors gullunge !
    Du och Alissa har det ju jätte mysigt ihop, ni är Skånes sötaste barn. MEN lilla gubben , du får nog ta och visa din gammla mamma hur man leker i soffor och sängar , jag trodde hon kom ihåg det .

    Puss och kramar från mormor

    SvaraRadera