onsdag 26 januari 2011

Kompisen J

Hej

I lördags så hade vi en riktig slappa dag, och när jag började bli som mest rastlös så ringde Js mamma och frågade om vi ville komma ut och leka :-) snacka om räddaren i nörden! Tack A
Så vi klädde på oss och gick ut...vi hade skit kul om man nu få skriva så!! Vi var här på baksidan där lekplatsen ligger.
Efter ett tag så började det bli kallt så vi gick hem till oss och fikade och lekte med mina leksaker, J älskar att vara hos oss och leka och när mamma föreslog att vi skulle gå in så fick han minsann fart!Hans mamma sa då att han längtat att få komma till mig sen sist dem var här :-)
Kul att man är en bra kompis så att dem tjatar efter en!!

                                          Kompisen J

                                          Sanden i sandlådan var lite hård
                                          Att trilla är kul...iallafall om man är två
                                          Jag underst, A över mig och J på sin mamma A
Spanar efter ett flyplan som flög förbi...kommer ett antal varje dag

Kram Kotten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar